2009 KLARAS 2009 exclusive xoxox

Jag har plockat isär mig själv bit för bit och satt ihop mig själv igen, med tejp, vänner, skolbyte, och sånt.
Jag har vaknat i Paris i ett vindsförråd utan värme och älskat livet. Jag har fumlat omkring på gator i Köpenhamn och älskat livet. Jag har åkt ifrån Stockholm ganska många gånger och varje gång har jag älskat att återvända.
Jag har sett massa vinrankor och badat i medelhavet samt kissat rakt ner på spåret i en toalett på ett tåg i Italien
Jag har blivit 18.
Jag har varit älskad, dumpad, saknad, trött, pigg, full, ledsen och glad.
Jag har tyckt att allt är så jeffla kul.

Kommentarer
Postat av: Julia

presens på den sista.

2009-12-19 @ 23:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0