6 december 2009 JUUUUUUUULLLIAAAAAAAAAAA

så jävla fascinerad av världen
att argumentera för sin sak är så svårt när man behöver argumentera för alltet. Så jävla jobbigt när andra inte står där jag står. T.ex finns det inget "man står" utan det är "jag står". Så vill jag ha det. Fruktansvärt jävla feministiskt.
trots vissa patriarkala tendensen är jag så jävla fascinerad av världen
det måste ju betyda att den är ganska queer också. let's penetrate although not the whole fucking world from it conjugate

Kommentarer
Postat av: Julia

individualism i alltet har ju också något med det här att göra. I flocken

2009-12-06 @ 23:22:10
Postat av: klara

fascineration - något man inte kan släppa ögonen ifrån. kan. inte. sluta. beskåda. världen.

2009-12-07 @ 12:49:45
Postat av: Julia

Mainly

womanly

manly

2009-12-08 @ 12:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0