Klara och Julia skriver ett inlägg tillsammans

Vi skulle kunna snöa in oss själva i våra duntäcken och dricka välling. Meen (barapampampampaaaa). vi lever i ett konsumtionssamhälle! Konsumtionsklockorna kittlar våra frussna fötter och
solen kan spricka ur molnen kanske men då tittade vi in i skyltfönstret och önskelistan är alltid
svår att skriva för den får fan inte va hur jävla lång som helst och sen man skrivit så fanns Jag ändå inte med
mellan parfymer och cash för där finns en mysig morgonrock så att jag kan äta frukost i pyjamas utan att frysa, nysa, belysa, förtjusa. Jag önskar mig att vara önskad så efter den mysiga morgorocken kommer alltså: att vara önskad, men i praktiken skriver jag en bra bok
tack
och en biljett till tåget som åker på vatten
snabbt och miljövänligt Jesus
vi kan följa dig utan att hänga i dina fötter. revoltera för att sen regregera för att sen igen opponera, salutera och vakna morgonen efter medvetslös. Så hänger vi på Jesus, vem annars
skulle vi fira om inte en random bebis som föddes för tvutusennio år sedan. Och det känns ju faktisk som en självklarhet att ta lån för att köpa presenter till nära och kära för att den där underbara mansbebisen kom till jorden

OCH PÅ DEN ÅTTONDE DAGAEN skapade Gud kapitalismen, konsumenterna och till sist, den dyra ölen.


Det ni läsare önskar är....
BILDEN

Hur tar man den?

1.

Sätt dig framför kameran.


2.
Luta hakan, sätt huvudet i rätt position vilken framhäver dina eventuella käkben.

3.
Puta på läpparna


4.
Sträck på dig kvinna! Få till den perfekta modellhållningen.


5.
Och sist men inte minst, spärra upp ögonen och se väldigt spontant förvånad ut.



LYCKA TILL OCH GOD JUL!



Kommentarer
Postat av: Klara

2009-12-15 @ 03:09:39
URL: http://klaraspanikblogg.blogg.se/
Postat av: K Falun

Lustigt hur jag inte fick till text i min senaste kommentar.

Tänkte bara skriva att jag skrattar lite och har trevligt när jag läser.

Klara, jag har inte något att ha på min på nyår, så jag kanske följer med dig istället. jag har inte något tal heller och idag ångeståt jag kött, jag minns inte när jag åt djur senast.

Puss och Kram

2009-12-15 @ 03:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0