14 november 2009

Varje bit faller samman
Din rädsla för otroheten, din tendens att alltid välja svart, dina promenader på landet, dina nervösa telefonsamtal, din rädsla i blicken, sista fotot på mig på din fotofilm, första fotot på hennes armar runt din hals, hennes vykort i din bokhylla
Du räds av det förflutna, jag är rädd för framtiden och nuet är en parantes vi förträngt för där finns vi inte. Har du sparat mig i en liten låda så att du kan ta fram mig när du vill?
Pusslet är en del av livet men det är inte livet
Jag lever livet utan dig
En bit kommer alltid saknas
Är det inte min bortgångna syster är det ett uppdrucket mjölkpaket, en avsaknad av behörighet eller en slant men just nu lördag klockan 12.12 är det du

http://open.spotify.com/user/klarariddermark/playlist/1O1VkUQWj3pEsRCGYQtlMJ

 


Kommentarer
Postat av: Klara

Det är inte någon idé för mig att spärra mitt bankkort, det är lite ofullt.

2009-11-15 @ 14:28:53
Postat av: josephine

jag säger bara. supermariobros!

2009-11-15 @ 17:29:45
Postat av: mira

blöö vad ledsen jag blev när jag läste de här samtidigt som jag lyssna på ike & tina turner.

<3

2009-11-15 @ 18:10:29
URL: http://wrestlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0