4 Oktober 2009

Den mest händelserika dagen i mitt liv hitils. Jag har sedan två år tillbaka tillhört en sekt, vilken jag gick ur idag, den fjärde Oktober 2009. Det känns lite konstigt, såklart. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, det är ju hela mitt sociala nätverk. Känner mig ganska ensam, men det hade jG räknat med. Jag fick prata med sektens admin och han förstod hur jag kände och hälsar att jag är välkommen tillbaka. Jag har fattat ett beslut att hålla mig utanför sekten för en tid. Behöver tid för annat och känna mig som en människa som tillhör min egen andning, mina egna tankar och inte ett samfund.
Att ta farväl av sekten kändes konstigt, men just nu känner jag en otrolig trygghet i att jag när som helst kan komma tillbaka.

Såhär såg det ut när jag lämnade sekten.
Som de flesta andra som lämnar sekter har jag skaffat substitut. Här är mitt substitut:
Kärlek och sex /Klara

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag klarar inte av den killen.. snälla rädda mig!

2009-11-05 @ 17:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0