8 November 2009

Hej, detta är Julia. Denna helg har jag varit lite nere. Det har sugit hårt emellan åt. Ingen lust att skriva alls. Kanske göra en lite rappsång möjligen. Eller fara ut i världen på kulturella upptåg. Eller ligga med någon superhet okändis. Okänd är det nya kändis. Jag måste sluta mäta framgång i kändisskap. Inte för att jag tycker alla människor som är kända är framgångsrika men alla framgångsrika måste vara kända. Fast inte. nu längre. Doldis och trygg och lycklig ska jag bli. Typ som nu alltså. Med undantag för ibland när stress och prestationsångest tar över mitt huvud och ”det” låtsas vara sjukt bara för att ”jag” ska få sova. Igår somnade jag i soffa, det var lördagkväll. Det var en sån lördagkväll och jag vaknar söndagmorgon av mitt så inihelvete ambitiösa mobilalarm kl.8. fuck it tänkte jag inte, men det borde jag tänkt. Istället låg jag och mådde dåligt och tryckte på snooze till klockan halvtio. Varför ska vår generation unga ambitiösa bli dumma i huvudet? Jag har kanske kommit ur dessa dumma tankar nu, men vet inte om jag kommit på bättre heller. Vilka fan nu bättre tankar är.

Vad är en bra tanke? LIKSOM

Glöm det, vill jag säga.

Hej då

och hejdå bitterhet låt mig inte vakna med dig igen. Du är en asful kändis jag inte vill ligga med


Kommentarer
Postat av: helena

yey julia i bloggen! eftersom du (precis som alla andra coola människor) vågar vägra facebook skriver jag här istället. Ses snart och byta kläder? hehe

2009-11-09 @ 16:00:40
Postat av: klara

julia? visste inte att du tagit bort din facebook!!! coolt!! nu kan vi starta assbook! på riktigt! du kan ju ge kläderna till mig imorgon i skolan, jag träffar ju helena typ every day likzz. jag tänkte i övrigt att vi ska ut och göra stan. puss

2009-11-09 @ 22:45:54
Postat av: Julia

vi borde göra en ny stad också.



självklart heliga helena. hela helena är också bra. helanena och klaralvan. (typ helan och halvan hoho)

2009-11-11 @ 20:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0