UNIK GUIDE!!!111 SÅHÄR FÅR DU MIG PÅ FALL

Jag går sällan hem och knullar med killar på krogen. Har länge undrat tills jag kom på att det har att göra med att ingen där ute på köttmarknaden vet hur man raggar upp en femenist! Eller att det faktiskt går!!! På slitz.se fann jag denna underbara guide i hur man raggar upp en femenist på krogen! Först slänger jag in en bild på femenistfittan själv så att ni vet vem det är ni ska ragga upp!
arg femenist!!! auuurgh--> 
Syftet med bilden var egentligen att förtydliga att jag är en femenist som snart kommer go crazy och knulla som en gudinna, framifrån, bakifrån, uppifrån, nedifrån, överallt, alla hål.
"Hur gör man, då? Liksom pirajor, lejon och myggor är feminister i flock bäst att undvika. De är extremt duktiga på att sabotera varandras ragg, främst genom att antyda att den som blir raggad på är en förrädare mot gruppen. 

Det passivt-aggressiva utdelandet av dåligt samvete, som i urminnes tider varit kvinnans främsta psykologiska vapen, har inom denna subkultur förädlats till oanade nivåer. Alltså: För att det över huvud taget ska vara värt att försöka bör du skilja ut bytet från resten av stimmet. Därefter ska du inleda diskussion. 

Det vanligaste misstaget bland oerfarna feministraggare är att lyssna på vad feministen har att säga, och att låtsas hålla med den. Låt oss lyssna på ett exempel ur verkliga livet, som jag med visst nöje kunde observera på lokal härom helgen.

De medverkande var en söt tjej med Pippi Långstrump-flätor och Dr Martens, samt en halvpackad, svinkåt reklambyrå-AD med fem-i-två-desperation i blick: 
– …och det är könsmaktsbalansen i samhället som gör att det finns en underklass, det är en agenda som drivs medvetet av patriarkatet… 
– Precis, precis… det är för jävligt, är vad det är (karln skakar förstående på huvudet).
– …och det är därför det måste lagstiftas om att få in fler kvinnor i bolagsstyrelser och i riksdagen, eftersom de har kvinnliga egenskaper…
– Exakt, precis… Vill du ha en drink till?
– Nej. Enligt queerteorin…

Det här debaclet pågick tills feministen blev upplockad av sina vänner, som eskorterade henne till säkerheten. Vår stackars hjälte blev stående som den idiot han var, och hans enda sängkamrat blev sannolikt den kebab han köpte på vägen hem.

Feminister är vana att bli behandlade på det här sättet, i synnerhet de som ser bra ut. Folk vågar inte säga emot, i tron om att detta kommer att omintetgöra den redan oändligt lilla chans som finns att få gänga henne.

Resultatet blir att hon omedelbart kategoriserar lyssnaren som ännu en kastrerad och kuvad icke-man, och ser honom som ett föreläsningsobjekt utan något som helst sexuellt intresse."
1. Killar är endast intresserade av att att knulla.
2. Femenister knullar inte.
Läs hela artikeln här. På slitz.se kan ni sedan klicka runt och få det bekräftat att ALLA tjejer älskar analsex! Infogar även en bild på mina femenist-fitte-skor! Puss!
Klara

Kommentarer
Postat av: DödenElla

Yäääää, hoppas alla läser så vi också får knulla i framtiden!!!

2009-11-10 @ 07:37:55
Postat av: mira

klara, om du inte får honom så är det hans förlust.



PS. bör nämnas att jag gick utan jens i tre månader förra året som en zombie med ett ont hjärta tills jag efter x antal samtal (typ 1000) fick träffa honom.

DS. ge inte upp!

2009-11-10 @ 13:23:14
URL: http://wrestlers.blogg.se/
Postat av: virag

Men det där är så jobbigt. Jag menar klart jag vill spontanknulla ibland, men skulle inte i hela världen offra min älskade dryghet och svårflirtade image för kuk. Dessutom är fyllesex sällan någon höjdare. Det är en sån dålig tradition att man ska knulla på fyllan. Ska börja ragga upp killar, sova med de, och sen knulla på morgonen.

2009-11-10 @ 13:40:29
Postat av: virag

Alltså, aaaarhhhh, tänker fortfarande på det där. Det är så lätt att man låser sig fast i tanken att man vill ligga med liksinnade, intelligenta killar, men sådana killar

1. är svåra att få i säng

2. har en tendens att på fyllan övergå från intelligenta jämställdhetsförespråkare till extrema pretton. (Vem fan vill ha prettosex???)

3. visar sig ofta i flock, precis som feministerna, och blir på så sätt väldigt svåråtkomliga.



SAJAVLAJOBBIGT!!!!!11

2009-11-10 @ 14:00:38
Postat av: virag igen lol

Vill. Verkligen. Inte. Vara. Jobbig. Men snälla, ändra "femenist" till "feminist". Mår dåligt av att se det.

2009-11-10 @ 14:05:56
Postat av: Julia

så jävla bra att de lär ut nödvändig skit till kukarna så vi slipper jobba med våra guilty pleasures om att knulla puckon. typ för det är bättre att ha pretton bakom sig. herregud. prettopucko, de är dem värsta.

jag har klippt av håret, kommer jag någonsin få ett prettopuckoligg igen?!?!!? troligen bara prettoprettopucko ligg usch. borde tänkt på köttmarknaden innan jag satte saxen i håret. hur ska det gå. hoppas alla läser slitz nu. snälla. läs. alla. fan att jag inte kan länka den till min facebookstatuzz!! skulle kunna göra flyers. kan va värt.

2009-11-11 @ 20:36:05
Postat av: klara

jag älskar när folk anmärker stavfel och uttalsfel jag gör. har aldrig tänkt på att jag stavar fel till feminism och har sen du anmärkte det hittat min felstavning på otroligt många platser. det är nästan lite jobbigt. var nästan skönare att inte veta. hehe. när vi ändå talar om saken yoga, som jag stolt säger på mitt egna sätt... har träffat en annan person som också säger yåååååååga istället för yogá!



jag älskar när ni kommenterar/blir arga/klipper er.



agående flyers, jag minns en sommar för två år sen då jag träffade en av pappas konstnärskompisar från gamla goda tider. hon sa att hon brukade skriva ner saker på lappar och stoppa i folks fickor eller släppa på gatan. kanske ska gå så långt i min anti-internet-flipp och skriva små lappar. eller radio! hur går det med hemsidan virre?



testa knulldejt.se!

2009-11-11 @ 21:20:12
Postat av: virag

Har bokat jätteseriöst möte med Eva på tisdag. Vi måste ta snygga bilder på oss snart så jag kan göra snygga gif-animationer till "profilerna". När jag gör snygga giffar mår jag så bra och jag upplever floooooooooooow och världen är ett rosafluffigt moln!!! På riktigt.

2009-11-11 @ 23:29:43
Postat av: klara

härligt, hm, ska försöka ta lite bilder på mig (hehe, skolupgifteeeeen<3<3<3)

2009-11-12 @ 11:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0