14 oktober 2009

den 14 oktober 2009 kl. 19. Jag hamnar bakom dig på folkoperan
Din nacke är finare än föreställningen
Jag har på mig din tröja
I pausen ger jag den till dig och du säger
tack
jag säger allt väl?
du säger allt väl, du
jag säger allt väl
sen börjar akt två och som alltid på operor slutar det inte i med dina andetag i min nacke
Jag säger kan fortfarande inte fatta att du lämnade mig, gör du?
du säger vet inte, tänker inte på det på det sättet
jag säger nä va skönt för dig
du säger går hur är det med skolan då
jag säger jag älskar dig
(andetag)
jag säger jag tänker på dig varje dag, till och med när det är jättespännande på desperate housewives
(andetag)
jag säger att jag gillar att höra dina andetag men älskar att känna dom
du säger ingenting
jag lägger på
du är skyldig mig tvåhundra kronor


Kommentarer
Postat av: LINN

herregud vad fint du skriver

2009-10-15 @ 17:55:51
URL: http://linnzy.webblogg.se/
Postat av: Virag

:<

Puss

2009-10-15 @ 17:58:59
Postat av: klara

tack!

2009-10-17 @ 22:06:29
Postat av: Annika

Gud vad fint, din blogg är helt fantastisk. Och tack så jättemycket för att jag fick sova hos dig efter Ellas fest, du räddade mig.

2009-10-24 @ 14:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0