28 September 2009



Det är så läskigt många som läser det här bloggen jämfört med hur många jag vet läser den här bloggen. Tycker det är lite läskigt. Jag sitter med andra ord hemma och är livrädd för internet. Hjälp. Jag heter Klara och är arton år gammal. Jag är rädd för kärlek, sjukhus, blod och numera även internet. Jag kan inte hantera telefoner men är väldigt bra på att dansa tills stängningsdags. Jag tycker inte att livet suger. Jag är ganska rolig egentligen. Idag gick jag runt med en hammare och härjade samt klottrade på ett elskåp, imorgon ska jag köra bil för första gången i mitt liv. Vad jag försöker säga är att jag gör vad jag känner för.
Puss, fan vad kontigt det här känns men jag undrar verkligen vilka ni är. Hehe, en gång till: JAG ÄR LIVRÄDD FÖR INTERNET

Kommentarer
Postat av: virag

jag, så klart!

puss

2009-09-29 @ 17:32:19
Postat av: Anonym

ja men de är liksom du ella helena jossan isabelle och????

2009-09-29 @ 23:52:06
Postat av: klara

trogen läsare!

KRAM

2009-09-30 @ 18:16:16
URL: http://klaraspanikblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0