28 September 2009

den här stan gör mig så lycklig men den här skivan gör mig så svag för den dammar inte i hörn såsom alla andra minnen gör utan den spelas på repeat
TTA fanns innan du fanns så egentligen borde det inte vara så jävla farligt
Jag behöver inte ringa
Men
Vi pratar om vädret när det finns så mycket och säga, är det inte kul?
Jag ville inte förlora dig jag var så rädd jag tänkte på det nästan hela tiden jag trodde att jag inte skulle kunna andas utan dig
Jag klarar mig så jävla bra utan dig. Faktiskt.
Men jag undrar en sak. Borstar du tänderna extra hårt i ren protest bara för att jag inte står bredvid och säger att det sliter på emaljen? Läser du fortfarande fåniga nyheter högt även fast ingen lyssnar? Känner du dig fri av blotta tanken att ingen står i dörren och väntar på dig när du ska gå? Har du hela täcket för dig själv nu? Saknar du att borsta tänderna med någon? Saknar du att ha någon att högläsa namn och nytt för? Saknar du att någon väntar på dig? Har du hela täcket för dig själv nu?
Du behöver inte komma tillbaka om du inte vill
Jag klarar mig utan dig
Men jag vill inte jag vill verkligen inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0