17 januari 2010

i förnöjsamhetens tecken
Utan att ha läst förra söndagens upptåg - av mig själv - kan jag tänka mig att det var som
bajs
Omvärdera bajs

Söndagar är ju fan sådär lite transcendenta. Guds vilodag, ...och på den sjunde dagen
Ja vad kommer där? Ska jag leta upp en bibel och citera?
Läste lite bibel i veckan. Fick mersmak. Det kan va bra grejer.
Missförstå mig rätt. Jag borde ju inte uttala mig om bibeln som inte läst den men den ÄR ju fascinerande.
Eller snarare betydelsen den haft. Fast neeej... nu blir det klyschigt och jag säger emot mig själv (se mening 7.)
Den va rätt inspirerande. Då uppfyller väl den ändå sitt syfte.
Vad står i förordet till bibeln liksom?? "Syftet med dessa texter är...."
Vad löjlig jag är, förlåt. Men jag gillar ju söndagar. Och allt som står i bibeln (NOT. jag ska pröva att inte vara ironisk på en hel vecka. eller kanske en hel dag. Om jag klarar det. Improvisations sociologiskt experiment. Reda ut vissa saker)

Tror inte jag ska läsa bibeln. Kan hända att jag blir färgad och hänger med till vingården (kodspråk).
Jag stannar här i mitt själsliga inre och tar ett till glas transcendent tranbärsjuice.
Och skriver ett fylle sms till typ Descartes
(söt minderårig på Knast).
((HÖHÖ)) prettopuss (peddopuss)

Dug vad jag hittar på. skriver alldeles för snabbt. don't write twice
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0