2010

Jag älskar när träden är vita.
Såhär här sammanfattar jag 2010 hittils i brist på annat att komma med.
'
Kho Tao, jag och två underbara människor ur den finaste kompistrion jag sett. Han till höger är född i en stad som heter Clara (med C, lite synd, han var iallafall en av de roligaste människorna jag någonsin träffat.)
När jag kom hem efter tre veckors solljus var jag såhär brun. Ingen kommenterade det, förrutom de som sa: du är ju inte genomskinlig. Tack.
Här är Kajsa på Bangkok Sky Hotel, Bangkoks högsta bygnad. Ganska värdelöst för man såg ändå ingenting pågrund av alla avgaser.
Det första jag gjorde när jag kom hem, träffade min bästis.
Ella när vi gör projektarbete.

Kommentarer
Postat av: Ella

Min koncentrerade min är bäst. SÅdeså!

2010-01-20 @ 17:44:34
Postat av: Anonym

jag tycker vi ska ses!

2010-01-24 @ 11:45:39
URL: http://mollanbollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0