den tionde januari tjugohundra tio

Till Klara
i berusningens bakfylla stormar reflektion 0m mitt jAg temporal t återvänd tilL stockhonsochhanns
-stad
där jag faktiskt alltid bot (du med? jag har sett dig här med mig)
Jag ska visa er
att det inre kan va det yttre, era statistiklik, era mediafreak liggande i eran egna verbalt lobotomerade sanningsökarSKIT
Ja jag är glad (idag), Majs (ordvits) Jag lyssnar ju på ManedGGMenT och minns min framtid
här där jag lever med kropp med sinne med ett nu. så jävla snabbt, men ett i taget.
Jag ska visa er när jag dansar
(har övat framför spegeln.)(fortfarande ett barn)
Jag tror bara sanningen finns när den talas - innerligt - från dens rättmätiga munhåla
till alla de som inte fångar den med vrångstrupen

 

ändå städar jag rummmet en söndag

 


Nytt år!) dags att lansera sig lite. kanske eller vad tycker ni tyckare? Göra sig en egen logo, Loggotomera mig, llåt Loggans era regera.
ööööööööööööööööö
(jag håller tangenterna inne lää nge idag något för er vetenskapsteraperande (någon som ägnar sig åt sjuklig fördjupning i valfritt intellektuellt ämne istället för att söka terapipi)
att begajstra er i
idag fick ni mån ga bokstävar av mig att läsa
jag gav ju nästan inte bort några julklappar denna jul så varsegoda. hoppas de inte var en sån present som man ger fast egentligen vill ha själv
ganska långsökt är de ju lite indianskt (koppla inte Indien nu hurni)
att ditt är mitt och mitt är ditt för allt är fritt och inget vitt (alltså varken ditt elller mitt) Undrar om indianerna hade ett ord för frihet
i min naivitet
hoppas jag det
inte

det finns en motsägelseparadox i varenda CAPS LOCK ENTER

vilken felstavningsrebell ja varit idag

Om endå livet vore ett tomt blad som detta. Nu har jag levt. Se så många bokstäver


i denna text;
(Antal) Idag x5 st
(Antal) Jag x13 st
                          Slut/ THe end
(Antal alltså)
(Till alla statistisker. som av misstag hamnat på denna sida och av misstag sen läst denna sida. och SEN av misstag misstagit åt sig. att vara statistiker (statiotister aotister autoauotister))
HErre dug denna sidag kan man ju aldirg förstå.bäst att inte läsa om den. hejdå igen då

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0