29 Augusti 2009

Jag går rätt regelbundet och funderar på hur långr hår jag har. Eller nej det gör jag inte. Jag har gjort de de sanaste 6 dagarna. Det är en sak att inte veta var man är eller vem man är eller vad man gör för sådant är ju ganska diffust. Men.. hårlängd bör man ha lite koll på. Jag skickade iväg ett sms till helena och frågade. Exakt samtidigt skickade hon ett och frågade om vi skulle ses och dricka lite folköl. Så jag ringde henne. Fick svaret lite halvlångt sådär.  
Jag heter alltså Klara och har lite  sådär halvlångt hår. Känns lite bättre nu men jag kan fortfarande inte somna. 
(jättegammal bild_lol)

Kommentarer
Postat av: helena

nu blir jag jätteförvirrad. du kanske inte har lite halvlångt sådär. HUR LÅNGT HÅR HAR DU EGENTLIGEN?

2009-08-31 @ 18:57:31
Postat av: josephine

HUR LÅNGT HÅR HAR DU EGENTLIGEN?!



JAG VILL OCKSÅ DRICKA FOLKÖL NÄR JAG KOLLADE IN DIN GAMLA BDB KLARA SÅG JAG MASSA FOLKÖL OCH BLEV FETT PEPP PÅ ETTANHÄNG ONSDAGFOLLE LIKSOM

2009-08-31 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0