31 Augusti 2009

Jag sitter och tänker på hur fint det vore om man automatiskt kopplades till en annan ensam jävel som bara vill snicksnacka lite när man ringer till alla sina vänner men ingen svarar för alla ligger och sover
eller knullar
eller kollar på TV-program om misslyckade människor för att känna sig lite bättre
eller ligger vakna med avstängd telefon eftersom de läst i en självhjälpsbok att man sover bättre då jag älskar mig själv ett två tre nu ringer jag fast nej jag vågar inte för han har lockigt hår och fina händer och jag vet fortfarande inte hur långt hår jag har och mina händer och fötter ser till att tillhöra ett barns
min pappa föll för min mammas fötter
det är inte så konstigt som det låter
jag undrar vad han den där anders faller för egentligen liksom eller om han ens faller för jag faller inte
inte fan att jag faller för en dialekt eller ett par vackra händer eller
eller hah eller hur va tut tut tut iqsvar igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0