3 November

Mina vänner säger att det går över, det kommer bara ta lite tid. Men jag tror att jag aldrig kommer komma över det faktum att den jag älskat mest av allt och alla inte kände sig älskad.
När mormor dog sa pappa att när hans mamma dog trodde han att livet var förstört tills han hörde fåglarna och fick klart för sig att allt lever vidare. När din kärlek dog gick jag direkt till den som känt mig längst, la mig i hennes säng, lyssnade på musik och blev serverad frukost. Sen satt vi och skrattade. Det stämmer det där pappa sa när mormor dog, allt går vidare. Jag går vidare, varje dag. Jag tar tag i mitt liv, jag lever det fullt ut. Jag skrattar. Jag gråter. Jag skrattar igen. Jag dansar. Jag pluggar. Jag dricker mitt favoritkaffe. Jag får komplimanger. Jag tränar. Jag konstaterar att jag älskar mitt liv. Men hur mycket jag än går vidare och hur lycklig jag än är just nu kommer jag aldrig komma ifrån det faktum att jag inte lyssnade på den jag älskat mest av allt och alla.

Kommentarer
Postat av: Hampus

jag kommer alltid att älska dig!

2009-11-04 @ 20:13:48
Postat av: klara

tack hamups! :)

2009-11-04 @ 23:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0