SÅ JÄVLA JULIA


Jag hade en kk en gång. Vi hade dåligt sex så jag bestämde mig för att inte vara kk med honom längre. Julia är min tanke(knull)kompis och hon ger mig trippel-brain-orgasmer varje gång. Hon är därför numera en del av sajavla.blogg.se. Egentligen vill jag inte presentera Julia. Hatar personbeskriviningar. (Men för er som undrar Julia är ungefär lika lång som jag och..) Kanske kan skriva om hur vi träffades? Minns det inte riktigt, på ett pendeltåg tror jag, påväg till Jossans landställe. Hon hade en snygg tröja på sig. Det här är ju helt irrelevant. Jag kanske ska skriva om den enda gången jag varit riktigt jävla förbannad på Julia. Det var Emmaboda 2008, sista kvällen. Min kropp var nedbruten och jag hade inte sovit på några dygn. Jag ville ta en timmes powenap, möter Teo som berättar att Julia bytt lås på tältet och grävt ner nyckeln någonstans i campet. Riktigt var mindes hon inte riktigt.
Den dagen Julia slutar uttrycka sina tankar och yttra sina åsikter blir jag ännu argare.
*bild på julia*
/klara

Kommentarer
Postat av: klara

korrektion: emmaboda 2009 såklart!

2009-11-04 @ 14:44:43
Postat av: Julia

2008 vaktade ju Zoltis tältet! not

2009-11-04 @ 15:04:12
Postat av: klara

haha

2009-11-04 @ 15:44:23
Postat av: Döden ijenn

"Hej sexspalten, när jag och min kk har sex kommer jag aldrig, det är inte speciellt skönt heller. Vad ska jag göra?"

2009-11-04 @ 18:05:25
Postat av: till döden

läs cosmopolitan innantill så ska du se att det löser sig!

2009-11-04 @ 20:02:26
Postat av: Petter Nicklas Dickson

Jag vill se en bild! (Barnporr är ju förbjuden, kan tänka mig en snygg 18-åring istället)

2009-11-04 @ 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0