18 september 2009

Scen nummer ett som spelas upp i mitt huvud. Jag ligger på hans säng och beskådar dammet på fönstrerna. Av oförklarliga anledningar tänker jag på ett luktsuddgummi jag fick av min syster i 8-årspresent och att jag sa att ingenting luktade så gott som det. Av förklarliga anledningar har jag ändrat mig.
- Är vi tillsammans nu?
- Ja. Ja det är klart att vi är.
Scen nummer två som spelas upp i mitt huvud. Jag sitter på sängkanten. Jag minns inte om fönstrerna var dammiga eller hur det luktade eller hur det kändes. Av förklarliga anledningar har jag har målat upp en bild i mitt huvud hur det såg ut i rummet just då men det hela är bara illusioner för att försöka förträneka att allt är en nattsvart mardröm. Fast nu ändrar jag mig.
- Gör du slut?
- Ja.
Scen nummer tre som spelas upp i mitt huvud. Jag är överallt. Du ändrar dig. Tredje gången gilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0