23 September

Idag är jag sådär ruskigt förälskad i mig själv och att jag tar mig själv på stort allvar (skolkar)
Tänker på de tysta promenaderna bland de gigantiska villorna jag tänker på köpenhamn på min mamma på afrika(faktiskt!!!) på skolbänkar på persienner och på färgen mintgrön och jag blundar lite och har nästan glömt hur du ser ut
sommaren blir höst
men inte nu
det läcker någonting från min hjärna
en slags längtan och någon slags motivation som läcker ur mig och långsamt
regnar
det i din del av stan?

Kommentarer
Postat av: PK PP

fan va snyggt dina tankar blir språket

(one day. we gonna find you Fredrik L.)



Milton tyckte också de är fett lika. Jag undrar om ni tänkte samma eller av varandra



KOm imorn

2009-09-23 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0