just another friday

Det där blöta
Det rinner likt magma över hela min hud
vatten är genomskinligt men det här är inte vatten det här är något annat
osynligt
men det gör ont, inte brännande, inte stickande
ont
Jagvillintevarahär
tänker jag, ler och säger emot mig själv i varje mening om hur viktigt det är att tro på sig själv och inte minst
ha roligt
Middagsbjudning, (kan du skicka geväret?)
någon jag trodde förstod mig berättar om hennes tatuering, om vilken skola hon gick i när hon gick i högstadiet, att hon är från finland och
Jag vill inte veta
skriver jag fyra gånger efter varandra och är inte bara missförstådd av hela världen, jag missförstår mig själv också i varje steg jag tar i varje ord jag säger i varje bekantskap jag
Gör något annat säger han och jag gör andra saker hela tiden jag är jättespeciell och mest unik av allihop, men
Det finns ingenting mer att göra
Jag är färdig
Kom och torka
Jag är blöt av likgiltighet

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt för att jag sa att vi gick i samma skola i högstadiet. hoppas verkligen att du vet att det aldrig var (är) min avsikt att göra dig ledsen.

2010-05-01 @ 16:55:56
Postat av: Anonym

förlåt att jag kommunicerar via min blogg.

2010-05-02 @ 00:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0