16:55

känner ingen som är så pass äcklad av sina egna andetag som jag

har alltid hörlurar i öronen för att slippa höra

mina egna andetag

föreställ dig en människa utan huvud, äckligt va? en kropp utan huvud som går på vernissager, klubbar och kaféer

men huvudet är borta

det rinner varmt blod längs ryggraden

så förstår du hur mycket jag avskyr

mina egna andetag

jag brukade räkna

dina andetag

jag brukade lotsas att

dina andetag

var som plåster mot min nacke och utan plåstret skulle huvudet gå av det kan såklart låta banalt och pretantiöst

men jag har inget huvud

jag har bara, jag hör bara, mina egna andetag

Kommentarer
Postat av: Klara

En dag, snart, ska jag räkna antalet plankor i ditt tak. Du behöver inte vara där om du har tröttnat på det. Men du får gärna

2010-03-17 @ 18:06:35
URL: http://Panik
Postat av: Anonym

jag har inga plankor i mitt tak. jag har rutor och jag har räknat dom hur många gånger som helst.

2010-03-17 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0