under your skin


Kommentarer
Postat av: v

FYFAN, ASSÅ DEN HÄR VAR SNYGGAST HITTILS! orgasm



så jävla fin.

2010-05-04 @ 15:21:51
Postat av: saknar convincing





"Jag har blivit kär. I min själv. I mitt eget liv. I mitt eget hus. I min petflaska med billigt vin. I pepparkakorna som ligger i skafferiet. I mitt avflagnade nagerlack och torra hals. Jag lyssnar på pappas LP-skivor och bor ensam i denna stökiga villa.



Det är underbart. Sweet sixteen. Everythings gonna be alright. Puss"

2010-05-07 @ 23:40:22
Postat av: helena

hallå det verkar inte som om det bara vara jag som gick igenom din gammla blogg igår????? saknar också den.



puss!

2010-05-08 @ 12:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0